October 13, 2008

Bebe @ Hari Raya

Assalamualaikum....
Alhamdulillah , sudah hampir dua minggu kita berada dalam bulan syawal ni.. Rasanya mood Hari Raya tu masih ada lagi kot tika ni... So, bebe nak post kan la sikit kat sini gambar2 yang sempat di ambil masa sebelum dan pada raya hari tu..
29 Ramadhan 1429H



Proses mengacau Dodol buat kali terakhir sebelum menjelang syawal . ( Baba siap tunggu aku balik tu Ji untuk last punya kacau ) he..he..

Ahli ahli majlis tertinggi mengacau Dodol Melaka yang terakhir ;
Baba, Mak, Pakcik, Bebe & Aji ( kau pun ada lagi, hu..hu.. )







1 Syawal 1429H


Hari Raya hari tu semuanya dapat berkumpul pada pagi syawal dari Mak & Baba, kak nita sekeluarga, kak umi sekeluarga, Abg Aah sekeluarga, Bebe & Aji.. Sesekali dapat berkumpul semua memang gembira n best la...







Hanan, kau dah besar da.. emm.. ni salam ikhlas ke tak ni macam nak duit raya
lebih je, ha..ha..ha..





Sesi santai sambil makan, main handset masing2 sebelum bergerak
berhari raya pada pagi tu .



Note : Ada lagi coretan hari raya ari tu, bebe akan post kan nanti.. Ok.


4 comments:

cikliah said...

Kenapa banyak kali kacau dodol tu ek ? Makngah jual ke dodol tu semua ?

Anonymous said...

Aah kak.. Makngah & Pakngah jadi usahawan bulan puasa hari tu, cari rezeki sikit kot,he..he.. (pelanggan tetap dah ada , tu yang pulun sampai 3 kali kacau bulan pose ari tu ! )

Sir Aji said...

salam...caya la ko bro..aku tak sempat la post ape2 pun kat blog family mahupun blog aku..pe2 pun tahniah kerana lebih rajin drpd aku! hahaha

(tang dodol bkn baba tgu ko,tp aku dh tak larat la,bahu sakit!hehe)

Anonymous said...

wah, gambau salam2 tu mcm tak caye je... posing abis semua orang. anyway HANDSOME juga Pak We aku.... Sape lg nak puji kalu bkn aku...