October 23, 2008

~Kembalinya Pakngah Simbon (Harun) kepadaNYA~


~kelihatan arwah dengan bebe n abg razak~


~tarikh pemergian : 19 Oktober 2008~
~tempat : Bukit Pulau~
~sebab2 : tersedak air (sumber drpd anak2nya)~



*pemergian beliau pada hari Ahad yg lalu memang tidak disangka2...kami sekeluarga pada Hari Raya yg lepas telah menziarahi beliau di rumahnya (Bukit Pulau) pada hari pertama raya...keseronokan dan kegembiraan terpaut di wajahnya tidak disangka2 rupa2 nya itulah kali terakhir kami bertemu dengannya....semoga pemergiannya dicucuri rahmat olehNYA dan ditempatkan sebaris dengan barisan roh2 org beriman...Aminnnnnn...

4 comments:

Anonymous said...

Hari raya tu memang ceria ji masa kat umah pak ngah Harun, tak sangka arwah pergi begitu cepat..

Apapun, semoga arwah ditempatkan dengan orang2 yang beriman.. Al Fatihah....

Amin...

Sir Aji said...

ye la bro...aku pun terkejut tau...nak2 ptg tu mak n baba br balik dr KL ni ke Melaka...mghrib tu kak nita call aku,terkedu gak aku...mlm tu jgk aku,kak umi n abg din balik tuk ziarah..tup2 jumpa semua cousin kite abg babe n siblingsnye..borak2 smpai kul 2 lbih..aku balik KL blik dlm jam 4 coz besoknye aku keje....

Jingga Studies said...

Inalillah..semoga rohnya ditempatkan bersama org2 beriman!

Anonymous said...

Tak sangka rupa2nya Raye thn ni yg terakhir Pak Ngah dpt duit akak....semoga Rohnya di tempatkan bersama Orang2 yg Soleh. AMIN....